Hehe, jeg sier ikke at alle produsenter har fornuftige ting å si, men tro det eller ei, det finnes noen seriøse også, som helt sikkert kunne konstatert en ting eller to. Om det finnes tusenvis av brukere på dette, så finnes det også tusenvis av feil. Det vet du da selv når du har vært i diskusjoner der ingen tror deg. Samme greia der, tusenvis av brukere som ikke har oppnådd det du har klart. Men ifølge deg, så er det da de som tar feil (jeg tror deg, bare så det er sagt)
Jeg synes at forum noen ganger kan minne om saueflokker, der en som påstår enkelte ting rett og slett får en haug med tilhengere som mener det samme. Du finner sikkert like mange brukere som påstår det samme på GPS. Eksempelvis så mener noen at Raptor er best og noen mener at T-rex er best, og størsteparten har gjort den konklusjonen basert på hva de har selv, og ikke fordi at begge typene er prøvd ut.
Misforstå meg rett, jeg sier ikke at hverken regnestykke eller GPS er rett i denne sammenhengen, men jeg gir blanke i hva folk påstår, mener og tror når det er enkelte ting som en ikke klarer å forklare, erfaring eller ikke. Det må være noen som sitter med en logisk forklaring på problemene her, som tar for seg de forskjellige resultatene på de forskjellige modellene. Det som er interessant her er vel å finne noen som kan forklare hvorfor GPS'n viser slike resultater der noe kan stemme og noe ikke kan stemme. Jeg stiller kun spørsmål på grunn av at jeg synes at informasjonen som kommer frem ikke dekker nok.
Jeg har rett og slett blitt dritnysgjerrig på dette, så dette må vi finne ut av, ellers blir jeg sprø....