Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 2:47 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Neste prosjekt: Reactor 46-70
InnleggSkrevet: Søn Nov 23, 2008 6:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Jeg er tom for fly i denne størrelsen og prøver å gå i en ny retning. Som vanlig er jeg langt tidligere ute med teknologien enn det Vector er:
Bilde
Her skal jeg naturlig vis fly fletta av Vector. Dette flyet er veldig spennende med svært tynn vingeprofil for å være 3D. I tillegg skal flyet være svært F3A-kapabelt. Motor-type har jeg ikke bestemt meg for enda men jeg har et utvalg som bør testes, ASP52 m tuned pipe, ASP 91 FS, O.S AX 120 m tuned pipe etc..

Her blir det gøy å se...

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Neste prosjekt: Reactor 46-70
InnleggSkrevet: Søn Nov 23, 2008 6:34 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Tja...., tidligere ute my ass!! Jeg får vel gå på loftet og hente ned Katana 70 som også har meget tynn vingeprofil og garantert flyr bedre 3-D enn det der kompromissflyet ditt som sikkert bare er halvbra på både 3-D og F3A :wink:

Hadde forresten jomfrutur på Sukhoi`n her i nabolaget i dag. Den var litt for baktung, men det kommer seg med en større lipopakke og jeg har iallefall bygget den lett nok, for det var omtrent umulig å få den ned på veien her, den fløyt og fløyt og........... Var meget lettet da den omsider stod trygt og hel på veien

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Neste prosjekt: Reactor 46-70
InnleggSkrevet: Tir Nov 25, 2008 9:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Sitat:
Var meget lettet da den omsider stod trygt og hel på veien


Var det litt nybegynner-nerver ute å gikk??? Det er jo helt naturlig dersom piloten ikke strekker til, at en blir litt nervøs hehe :lol: :lol: :lol:

Nei, blir nok andre boller når jeg får Reactor'n!! Den handler nok som en blanding av flat out foamy og en skikkelig F3A-kjerre!!! Vet ikke helt hvordan jeg skal flise deg, men rekner med å slå deg på alle plan denne gangen :mrgreen: Når jeg flyr med deg er jeg jo vant med å ha det raskeste flyet som også kan fly saktest i lavest høyde med laveste fuel-kostnader 8) 8) 8) 8)

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC