Dato/klokkeslett: Man Mai 13, 2024 9:36 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 23 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Jul 16, 2007 10:29 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Huff, jeg har gått glipp av et par perfekte anledninger for å fly nå! Regner litt nå for tiden, så det er litt vanskelig å få ting til å passe, det er liksom det med å komme seg til steder her i Bergen når alle med bil er bortevekk :P Men tro meg, så snart jeg får anledning er det ut for å vrake igjen! :D Satser på helga!

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Jul 16, 2007 10:41 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
Bra! Stå på :D

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons Jul 18, 2007 10:11 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Jesss, da var tredje turen overstått. Og det kommer vel ikke som noe sjokk på noen av dere at liming står på todo lista igjen :D

Hehe, nei men i dag fikk jeg litt plass på meg så jeg fikk flydd litt. Det jeg fort la merke til er at det var litt vind, for når jeg skulle ene veien stod flyet nermest iro, og ville bare opp og ned. Så jeg snudde flyet og tok meg en tur bortover den andre veien. Så kommer jo selvfølgelig et av de stygge trærne og står i veien igjen!

Jeg, med mine dårlige "in air" reflekser, tenker ikke annet enn mer gass og full høyderor :P Det gikk AKKURAT, ...ikke. Flyet stoppa jo relativt mykt, og begynte straks på ferden nedover imellom stammer og greiner helt til det stopper ca. halveis. Flyet er fortsatt helt, dog litt forslått.

Etter litt julius klatring klarer jeg å få tak i det med en pinne, men rett før en av mine medhjelpere fikk tak på flyet glapp det av pinnen og datt videre ned. Det endte såklart i at en grein tok halve høyderoret mitt :roll:




Men epoxyen er klar, og været skal bli bra i morgen også, så vi prøver nok igjen! :D

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jul 19, 2007 4:02 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 427
Bosted: Førde
etter det fly ikkje er noko mair kva gjer du da? skal du satse litt på fly eller?

_________________
Bilde
Futaba 10C - Katana 3D - Extra 330 - T-Rex 500ESP - Easy Star


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Jul 19, 2007 4:59 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Det er det nok økonomien som bestemmer. Kanskje ikke noe særlig nå som jeg er student. Men det er da masse igjen av flyet mitt vel :D Koster vel en liten 500lapp for hele kroppen med vinger, så jeg skal nok klare å lære meg dette etter en stund!

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør Jul 21, 2007 5:14 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Jada, da kan jeg meddele at jeg har hatt en vellykket dag ute med flyet. I dag var det nesten ingen vind, så jeg fikk litt mer feelingen med flyet. Jeg fikk mange turer med forskjellige landinger. Var vel forsåvidt ingen kontrollerte landinger, men jeg fikk tatt det ned i høyt gress så jeg har ikke hatt så mye skader. Knak haleroret og høyderoret bak i møte med fotballbanen etter en takeoff med litt vind, så jeg fikk ikke noe særlig høyde eller fart på flyet. Men jeg fikk limt skadene på stedet.

Jeg har til og med prøvd meg litt på letting fra bakken, og det virker fint det. Jeg hadde en landing på en fotballbane hvor flyet har stått beint på alle 3 hjulene etterpå, så jeg er godt fornøyd! Var ikke helt beregnet, siden flyet var ganske så langt unna.

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn Jul 22, 2007 12:31 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
Gratulerer med din første "gode" dag som flyger :D

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Aug 09, 2007 10:33 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
mania skrev:
tenkte at eg skal prøve med en 11.1 lipo når flyet er komet sammen igjen. håper fartreg tåler det :mrgreen: .


Har du prøvd dette nå, eller ble det revurdert for å spare regulator? :P

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 23 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC