Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 10:43 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 13 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tir Feb 17, 2009 9:51 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe 6.0mm depron til bygging av fly? helst fra Førde/Florø område.

Jeg har hørt på diverse byggevarekjeder i Førde, men de har bare sett på meg som spørsmålstegn.

Hvis du kjenner til en plass å kjøpe karbon-rør/pinner så sleng det gjerne med, trenger ikke være lokalt.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tir Feb 17, 2009 11:10 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Hei! Simens som ligger sånn ca i Askvoll krysset(der du svinger av mot askvoll i Førde) selger depron. Både 3mm og 6mm. Coop Extra selger kun 3mm, og dei platene er litt smalare enn dei på Simens. Ellers så vil eg tru at andre El-butikker selger også. Nærmeste plassen å kjøpe karbon blir vel Skala1 i Florø. Men kan også bestillast fra Elefun. Både lister og rør.

Er det du Vegard som hadde med deg ett par T-REX 450 bak øyrane v.g. i skamkulden her for ett par uker siden?

Mvh Tyge

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 12:05 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Jess. Gikk ut i fra at dere hadde skaffet det igjennom han karen som var på marka å fløy. Såg han gikk i Siemens-"uniform". Får jeg tar meg en tur nedom å se om jeg får tak på litt til uka.

Coop Extra hadde ikke peiling på noe depron og ville selge meg noen fete isoporplater sist jeg var innom.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 12:31 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Wulong skrev:
ville selge meg noen fete isoporplater sist jeg var innom.


Hehe, det kunne jo ha vært et artig prosjekt da :lol:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 12:46 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Eg forstod det sånn at du ikke alltid har bil! Eg kan kjøre deg hvis du vil!! Sikkert ikke så kult å gå rundt med depronplater som ikke tåler en dritt. En kompis av meg kjøpte 3-4 depronplater på coop extra, og den ene knakk før vi fekk dei inn i bilen. Det blåste en del, men alikavel da!!!! Du har telefonnummeret mitt, så det er berre å ringe, så skal eg hjelpe deg!!!! :wink:

Mvh

Tyge

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 11:21 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
stressballen skrev:
Wulong skrev:
ville selge meg noen fete isoporplater sist jeg var innom.


Hehe, det kunne jo ha vært et artig prosjekt da :lol:

Hehe, ja, men da blir det ikke mye luft til dere andre i hallen 8)

Såg nylig en film på youtube av en kar som hadde laget en svær B2 bomber av denne typen isopor.


Tagbart skrev:
Eg forstod det sånn at du ikke alltid har bil! Eg kan kjøre deg hvis du vil!! Sikkert ikke så kult å gå rundt med depronplater som ikke tåler en dritt. En kompis av meg kjøpte 3-4 depronplater på coop extra, og den ene knakk før vi fekk dei inn i bilen. Det blåste en del, men alikavel da!!!! Du har telefonnummeret mitt, så det er berre å ringe, så skal eg hjelpe deg!!!! :wink:

Mvh

Tyge

Det stemmer. Mulig jeg får lånt en bil på torsdag, hvis ikke skal jeg heller slå på tråden og la deg frakte platene. Rimelig surt om mine plater knekker før jeg har fått de i lufta :x

Når stenger Siemens og når er du eventuellt ferdig på jobb i morgen?


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 12:28 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Eg er musiker, så eg har ikke noen 8-16 jobb. Bare ring når du føler for det du!!!

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Ons Feb 18, 2009 6:51 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Tagbart skrev:
Eg er musiker, så eg har ikke noen 8-16 jobb. Bare ring når du føler for det du!!!


Hvilken type musiker da? Ble litt nysgjerrig :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tor Feb 19, 2009 12:07 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Spiller blant anna i et band som heter THE DAMAGE DONE. Vi har øvingslokale i Høyanger. Vi spiller mye Neil Young, Edgar Broughton Band, og masse anna god 70 talls musikk. Så driver vi selvfølgelig å lager musikk og.

Hvis du vil se noen låter, så er det bare å søke på navnet mitt på youtube. Der ligger noen låter fra en konsert vi gjorde i Naustdal under The Tall Ships Races i sommeren som var!!! :wink:

Mvh

Tyge Sandvik

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tor Feb 19, 2009 12:38 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg kjenner god musikk når jeg hører det, og må si at jeg ble overrasket over kvaliteten på fremføringen. Dette var virkelig bra. Nå har ikke jeg hørt dere live, men synes du har fantastisk fin stemme til å spille slike coverlåter. Veldig personlig stemme som fikk meg til å slappe av når jeg lytta på låta. Når jeg lytter på musikk, så lytter jeg ikke med ørene, men med kroppen :mrgreen:

Om det er mulig så får du svi ei plate til meg som jeg kan ha som bakgrunnsmusikk i butikken, regner med at du har noe med noenlunde innspillingskvalitet? :)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tor Feb 19, 2009 2:12 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Takk skal du ha!!! Det ligger vel 4 sanger på youtube mener eg. Men, har ikke den tråden her blitt en smule avspora!!!hehe Skal se om eg kan ordne deg noen innspillinger!!!

Mvh Tyge

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tor Feb 19, 2009 4:01 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hehe, det er vel ikke den første tråden som sporer av her inne :P Men det går jo an å mekke en egen tråd på denne musikken du driver med under "generellt snakk" om du har lyst. Såg på et par av klippene dine, og det falt godt i smak hos meg også :) KJekt å høre hva annet folket her inne driver med.

Vegard liker vel litt Neil Young han også selvom han opprinnelig var ute etter depron? :P

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Hvor kan jeg kjøpe depron?
InnleggSkrevet: Tor Feb 19, 2009 4:26 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
:lol: :lol: :lol: For min del er det bare å lage en tråd, så kan rc folket i sunnfjord få med seg når og hvor vi har spillejobber for eks.

Mvh

Tyge

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 13 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 7 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC