Dato/klokkeslett: Lør Mai 04, 2024 3:43 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Heng kant i Førde!!!
InnleggSkrevet: Fre Jun 26, 2009 12:46 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Tro det eller ei, men Bjørn og eg fann en helt grei hengkant på vie i Førde. Dere som kjørte i det ene sandtaket i Førde for litt sia, var der. Eneste vi står på toppen. Stor fin bø bak henget til å lande på, og helt ok for easyglideren min, og akuratt nok til at bjørn fekk testa både termic og heng. Han var en smule nervøs, noe eg forstår i og med at det var hans første gang og at han ikke har motor til å få tatt seg ut av kinkige situasjoner. Men det tok ikke lange tida før han hadde helt ok dreisen på det. Dette er jo helt nytt for oss, og en helt ann måte å fly på. Så det kommer sikkert mange aha opplevelser framover!!! Men fy f så kjekt det var. Vi skal muligens prøve oss på samme plass i morgen også, hvis vi får lov da!! Eg snakka med dei som eiger der idag, og dei sa at noen hadde flydd motorfly der, og det bråka noe jæv...., men da eg sa det ikke var snakk om motorisert fly, så var det en helt anna sak. Så eg trur vi for lov videre!!!

For dere som enda ikke har seglfly, så løp og kjøp!!!!hehe

Bjørn filma litt, så kanskje han legger ut noe!!!

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC