Dato/klokkeslett: Tor Mai 02, 2024 10:38 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: New home for DLE 111
InnleggSkrevet: Lør Jun 05, 2010 8:51 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Etter å ha eeeehhh deformert min tidligere AT-6, så trenger jeg ett nytt hjem for en DLE 111 som jeg har liggende. Har sett på Hangar 9 sin extra 260 35%, RC-pilot extra 260 35% og Sbach 342 36%. Den siste er den jeg har mest lyst på. Ikke mye info om bruker-rapporter på Sbach 342, eneste negative jeg kan finne er at flere har problemer med varmgang av motor.

Jeg leste at BGH har kjøpt en 30% Sbach, blir artig å høre hans bruker-erfaring med denne. Disse flyene har jo langt større vingeareal enn extra 260, noe som er en klar fordel.

BildeBilde


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: New home for DLE 111
InnleggSkrevet: Lør Jun 05, 2010 5:09 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 776
Bosted: Naustdal
He.he Yallaair, du har et luksusproblem her, ikke lett å velge nei. Hvis du tåler synet av rund nesede fly så er jeg ikke i tvil om hva jeg anbefaler, det er iallefall bankers så det holder.
Vi får fly litt 50cc Sbach før du bestemmer deg... :D :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: New home for DLE 111
InnleggSkrevet: Søn Jun 06, 2010 8:46 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Jeg tåler absolutt synet av rundnese. Jeg liker utseende av SU-26 / SU-31, men ikke mange 35% fly er laget av den. Når det gjelder Yak, så finnes det veldig mange av denne, så prinsippielt har jeg lyst å styre unna, bare for å ha noe som er litt annerledes.

Jeg liker også PAC Extra 300, faktisk bedre enn 260, bare pga utseende. Men igjen, ikke mange utgaver er laget av 300.

Kommer jeg over en SU 26 med dette fargeskjemaet, vil jeg nok ha stoooore problemer med å holde fingrene av fatet. Det er nok sikkert ikke det beste 3D flyet pga balanseror-utforming, men har en lyst så har en lov :mrgreen:
Bilde


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC