Her bæsjer du på leggen igjen
HVEM er det som har målt flyet ditt når du har flydd?? Og klart det?
HVEM er det som har forsøkt å måle mitt og IKKE klart det??
Og siden når ble det vanskeligst å få måling på et "saktegående fly"?? Jeg trodde det ble vanskeligere jo større farten er og jo mindre flyet er, kanskje en tur tilbake i tenkeboksen og en liten revurdering av det hele hadde gjort seg............?
Jeg vet du sikter til Funjet`n min, den er målt med nøyaktig samme oppsett som jeg har, til noe over 250 kmt, videoer ligger på youtube (har du bedre dokumentasjon?) Jeg har i tillegg gått opp en propstr. for å ta ut enda mer enn 1600W så jeg regner med at min iallefall ikke er treigere
Dersom du har et dødsønske så kan vi alltids forsøke å få tatt måling på den, den må sneie temmelig nær deg

for at du skal klare å måle den lille skarpe rakkeren

Viper`n og sikkert også Weston MagnumR blir sikkert lettere å ta med radargun siden de har en del større struktur. De kommer i lufta etterhvert, null stress
Siden jeg nå først er igang å handle hos Dubb Jett så kanskje skulle jeg sendt han en mail og bedt han sende meg den nye Jett .56`n, koster jo ikke allverden, ca det samme som en OS 91 FX kostet for noen år siden (da OS trodde de var de eneste som laget motorer

)
Den motoren i MagnumR vet jeg (masse research) med rett propell går meget nærme 300 km/t, end of a loooong story