Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 11:16 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Des 31, 2007 1:38 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Yess, nå har jeg nettopp testet Faschination 40, det ble jomfrutur + 3 turer til i kanon vær :D
Dette ga mersmak for flyet flyr utrolig fint og "reint". I dag kan jeg for første gang si at jeg har flydd en ordentlig Knifeedge, helt beint og fint og sakte. på tur nr tre fløy jeg Knifeedge i lav høyde i sirkel rundt marka, først to fulle runder på ene sida, så to fulle runder på andre sida av skroget. Det sies at øvelse gjør mester, men jaggu har utstyret mye å si også, dette hadde jeg ikke fått til med de andre flyene jeg har hatt hittil.
MVVS 49 med minipipe var helt sjef og drog rett opp så det plystret, som en bonus så stikker pipa skrått nedover under flyet slik at alt oljesøl blir blåst bort fra modellen, det var kun såvidt antydning til olje midt under vingen, ellers like rein.
Toppfarten virket som var ganske lik Jupiter, men den hadde dobbelt så stor motor

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Des 31, 2007 1:55 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Sitat:
I dag kan jeg for første gang si at jeg har flydd en ordentlig Knifeedge, helt beint og fint og sakte

Det er flott at du får det til du også.. Har følt meg litt ensom i det siste nåt jeg flyr på sida... Ikke mist motet nå da om du synest jeg ligger mye lavere enn deg. Bare husk: Øvelse gjør mester. En dag klarer vel du også å ligge lavt med vinga rett opp og ned.... :lol:

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Des 31, 2007 2:21 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Vi snakker ordentlig Knifeedge her med ordentlig fly, og ikke slik høy alfa 3-D knifeedge i 10 kmt med 3-D fly, det er for lett :wink: Jeg skrev riktig nok "sakte" i innlegget over, men her betyr sakte sånn ca 60-70 kmt og sirkel rund marka var ikke 10 meter i diameter, men fulgte ytterkant av marka helt rundt, kan ikke huske å ha sett deg gjøre dette, he he :lol:
Men som sagt, flyet har hele æren for det (nesten) :D

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC