I dag har jeg loddet til den store gullmedalje!
Jeg har nå laget til lys fremme, bak og i veltebøylen. Jeg bestilte en type LED som skulle gi litt mer spredning av lyset, da jeg synes noen av de jeg har brukt før har gitt veldig godt lys i et punkt. Noe som er helt greit, men ser litt dumt ut av og til når det ene lyset ser mye skarpere ut enn det andre når man flytter litt på seg. Hittil synes jeg de bare gir et litt svakere lys, men vi får se hvordan de er i mørke. Jeg hadde jo lys i bilen før, men i min streben etter å få bilen til å kunne leke ubåt, så ville jeg droppe TLU01 enheten. Jeg trodde først jeg bare kunne slenge i et enkelt lyssett jeg hadde liggende fra YeahRacing eller 3Racing eller noe, men dette hadde to blå og to røde dioder, i tillegg til at de røde var 5mm istedenfor 3mm. Det endte altså med at jeg tok utgangspunkt i dette lyssettet for å lage et nytt. En ting jeg også har tenkt litt på er "hvor mange gamle hiluxer har xenon på hovedlysa?". Sikkert ikke mange som er orginale. Så derfor eksperimenterte jeg litt for å finne en mer "glødelampe" aktig farge på dioden. Lyskasterne kan såklart vere bright white, men det er jo kun fordi de kan være ettermontert på den gamle bilen

Jaja, nok mas, slenger ved noen bilder jeg

Samme type diode, den ene utsatt for eksperiment.
Har prøvd Tamiya sine gule dioder også, men de blir rett og slett litt for gule. Plus at man fortsatt får det typiske diodelyset.
Ferdig spaghetti.
Tilkobling til strøm fra kjørebatteriet.
Resultat:
Litt ugunstig med gule "glass" i lyskasterne. Blåhvite led og gule glass gir en teit grønfarge. Bare synd jeg hadde limt det så forb.%#¤& godt igjen