Jeg har såvidt fått begynt på diverse modifiseringer av denne doningen. Den er utstyrt med multifunksjonssett som tar forholdsvis stor plass inni kupeen, så jeg hadde lyst til å montere alt litt mer diskret. I kupeen står det også et kabinett til høyttaleren som tar stor plass, og alt dette gjør til at det ikke er mulig å ha noen form for innredning i bilen. Jeg kunne iallefall tenkt meg å montert de medfølgende setene og dashbordet.
Jeg har nå plukket bort både høyttaler og all elektronikken ellers, for alt må legges opp på nytt. En ny plan for montering av alt er noenlunde klar, men noen endringer vil nok dukke opp underveis. Møter sikkert på et problem eller femten, så det er ikke så uvanlig at de første utkastene må endres på.
Tidligere har jeg også lagt inn vekt i bakhjulene for å få mer grep, og siden jeg nå tar bort en del elektronikk, så kan jeg flytte den ekstra vekten en annen plass som nå er frigjort. Da får jeg fjernet vekten fra hjulene, noe som vil gi mindre belastning på akslinger og tannhjul.
Jeg skal også ha inn en del mer lyseffekter. Nå går vi jo tydeligvis vinteren i møte, så da blir det viktig med godt lys