Da er crawleren min i hus, og jeg kan bare si at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

Bilen gir et kvalitetsinntrykk som er fantastisk bra, og jeg må si at jeg begynner å like konseptet "race roller"
Jeg har ikke mye tid tilgjengelig, og nå trenger jeg bare å putte i elektronikken så er jeg stort sett klar. Må lakkere dekselet, men det tar nok ikke så lang tid. Denne bilen ser såpass flott ut at jeg faktisk vurderer å koste på et børsteløst oppsett, men må se det litt an. Kanskje det må vente litt siden jeg allerede har børstemotor tilgjengelig, og siden jeg også må ha mottaker, styreservo og DIG-servo. Det koster jo også noen kroner.
Men uansett, jeg skal iallefall få kommet meg igang ganske kjapt, og gleder meg stort til jeg kan begynne kjøringa. Bilen virker rett og slett utrolig smooth, og jeg håper at andre "crawlere" har lyst til å konkurrere litt, det er jo halve moroa
Jeg følger forøvrig Djupeviks eksempel i tråden, og begynner å merke trådene mine med mitt eget brukernavn først, iallefall så lenge tråden passer til det. Det er en veldig ryddig og fin måte å gjøre det på.
Her er et bilde av bilen:
LOSA0051-ACT5.jpg [ 59.47 KiB | Vist 50687 ganger ]