Heidu. Beklager at det har tatt nokre dager før du får svar, men håpte lenge at andre skulle ta et tak her

En kan vel sei såpass at båtavdelingen finnes, ivertfall finnes det båtmedlemmer i Sunnfjord RC-klubb. Det er vel heller slik at det beklagelig vis ble slik at vi har en ikkje-fungerende avdelingsleder for båt, så dermed ligger hele båtavdelingen på latsiden ja. Det er nå engang slik at klubben på sett og vis skal være frivillig, og vi andre i styret har vært meget avventende på at avdelingen skal ta tak i de tingene som har vært planlagt siden årsmøte. Det er veldig beklagelig ovenfor dei medlemmane som er i klubben pr idag, og for det arbeidet som hittil er lagt ned for å kunne bruke vatnet. Sjølv om eg er styreleder kjenner eg ikkje til saksgangen Thomas har hatt med kommunen, anna enn dei dokumenta eg har lese, og eg er usikker på kva som vil skje vidare der no når den midlertidige tillatelsen går ut i haust. Eg veit ikkje sjølv om vi kjem til å ta den kampen vidare, eller kva vi gjer. Når vi har arrangert større treff har vi alltid meldt frå om dette til kommune, politi og som "nabovarsel" gjennom avisa. Og då har også dei "ulovlege" båtane vore lovlege.
Kva som vil skje når du som enkeltperson, uavhengig av klubben, køyrer båt på vatnet, veit eg ikkje. Eg vil ikkje sei her at du berre skal sette igong med det, for slik det er idag ligg det retningslinjer for vatnet fram til 01.10.13
Kva som skjer når løyvet går ut i haust - då er det kanskje fritt fram? ... einaste som skjer då er at du vil få ein klage på deg, eller tar eg feil?
Når det kjem til treff på Storevatnet kjem vi andre i styret til å sørge for at det skjer iløpet av sommaren som er igjen. Dette vil være noko væravhengig, men håpar på at det i alle fall skal skje før Eikefjorddagane. Det vil og være avhengig av kva tid dei få båtmedlemmane vi har no er i Florø, då vi har dei som arbeider offshore.
MERK! Vi har enno ikkje diskutert noko av dette i styret, og andre skal få mulighet til å både argumentere og kunne ta denne kampen med kommunen om dei det vil.