Litt mer dill gjort siste par dagene. Jeg bestemte meg for å utvide tunellen ved rorene for å få bedre effekt. Dette er i utgangspunktet ikke nødvendig for manøvrerbarheten til båten siden den egentlig kjøres mest effektivt med å justere motorene, men det kan være greit å kunne ha litt effekt ved kjøring over lengre strekninger, og jeg synes det ser litt kulere ut

Jeg har også lagt på litt mer balsa langs utside kant på begge skrog, og baugen er jevnet ut litt der jeg la på balsa tidligere. Nå venter jeg på at siste rest av sparkel skal tørke, så blir det litt pussing og vanntetting. Jeg tror jeg stort sett er ferdig med utsiden av skroget nå, så det blir sikkert et lag med glassfiber for å avslutte.
Etter dette blir det småjusteringer på slepekroken, og videre venting på materialene til løftemekanismen. Siste bit skulle vert på lager i januar, men fortsatt ingen oppdatering så nå prøver jeg å presse leverandør til en annen løsning, om jeg bare fikk svar på mail....
Som man ser på siste bildet er det plass til litt mer propell, så jeg kommer til å kjøpe 55 mm propeller for å få litt mer kraft. Driver å undersøker propelltyper nå for å finne den med mest mulig effekt for mitt bruk.