En av mine bekjente på dette forumet måtte kopiere meg her i sommer. Jeg hadde kjøpt meg en gummibåt for å hente RC-båter som var havarerte på vannet. Dette likte en kammerat svært godt og han OGSÅ måtte ha en slik. Seff hadde jeg liggende en 3,5 hk Mercury. Denne passet naturligvis på gummibåten, og dermed hadde jeg et godt verktøy til både RC-formål, jakt, fiske og turer med ungene på innlandsvann
Nå hadde ikke kammeraten min noen motor. Så han kjøpte seg like godt en 2,5 hk ( ja litt mindre enn min

). Dette hadde han sett på youtube at var en god kombinasjon. Den gikk til og meg opp i plan med den motor'n

Desverre hadde ikke kammeraten min sjekket om også han på youtube i gummibåten klarer 250 kg i benkpress og anser en biljekk som unødvendig vertøy ved dekkbytte på bilen. Resultatet var at det som skulle bli en perfekt båt til jakt, fiske, turer med ungene etc... ikke ble en så perfekt båt
Så for å rettferdiggjøre kjøp var vedkommende nødt å gjøre noen grep.... jeg hører nå rykte om at det er en stor bensindrevet RC-båt på vei + en haug med trimkit av øverte hylle for at han skal kunne få driftstid på gummibåten
Spørst om ikke også jeg må ha en stor bensinbåt, bare en som går litt fortere