Du leste nok litt for fort, jeg skrev over at DX18 kommer med 2S 2600mah lipo
Kan nok kanskje være enig angående utseendet, men når jeg fikk se dem opp mot hverandre idag, så synes jeg også at DX18 fremstår mye bedre enn hva bildene sier. Den ser absolutt eksklusiv ut i levende live. DX8 ved siden av ser litt tristere ut, men det er jo tross alt en helt annen radio også. Jeg skal få tatt et bilde senere som viser alle sammen opp mot hverandre.
Menysystemet minner meg veldig om JR sitt, ikke på innhold, men på måten markøren scroller på, og skarpheten i skjermen. Ellers kjenner man igjen mye av det samme som DX8 har, men med flere valg og større skjerm.
Jeg mener å huske at DX18 styrer opp til 10 servoer, og for å utnytte de 8 siste så må man til med en utvidelsesmodul. Når det gjelder pris, så sitter jeg med et inntrykk av at radioen er verdt hver krone, for den har så mye gøy

Bare det å ha throttlekurve på flymodeller, og ikke bare heli, er en kjekk sak. Autostart av timer kan man velge til hva som helst. Og da mener jeg hva som helst, F.eks flightmode switch, på hvilken som helst av bryterstillingene der. Man kan også velge at selve scrollerhjulet for menyen skal starte timeren, eller "back" knappen for den del
Just love it