Ja har sett denne radioen omtalt på flyinggiants forumet. Forskjellen på x9303 og 9xII er vel noe annen bryterplassering og at 9303 har analog throtteltrim.
Da jeg kjøpte 9x'n var jeg veeldig skeptisk til digitaltrim på throttel, den vente jeg meg fort til og jeg ønsker ikke noe annet nå.
Etter det jeg har forstått så har den nye 9505 de samme programmerings funksjonene som 9303.
Den har i tillegg fått screen belysning, throttel timer start up og 50 modellminner.
Noe viktig som denne radioen mangler er dual set up på balanserorene, som jeg godt kunne tenkt meg å hatt.
Har ikke sett noen asia/euro verjson av 9505, håper den kommer.
Ang. 11x som jeg fant på en netbutikk i HK. i dsm2, så var det feil, jeg klikka meg inn på den sida etterpå og da var det forandret til kun dsmj kompatibel.
Jeg sendet en mail til dem, og spurte om de visste når den ble tilgjengelig med dsm2 modul. Jeg fikk til svar at den ikke kom til å bli tilgjengelig med dsm2 modul i det hele tatt.

Tror det må ha vert en misforståelse ute å går.

Radioen står som sagt på macgregor sin webside. Tviler på om den blir solgt som dsmj i europa.