Lampene blinka nok uten jeg skal si det helt sikkert, vet ikke om det er noen forskjell på varslingene på de eldre kontra de nye mottakerene. Jeg er ikke helt fortrolig med disse varslingene, jeg har ikke satt meg godt nok inn i det.
Hvis en kutter strømmen og slår på igjen så blinker lampene (med radioen på)
Har også forsøkt å slå av radioen mens det er strøm på mottakeren, da slukkes lampene, men lyser uten å blinke når radioen slås på igjen, litt merkelig.
Med unntak av enkelte billigservoer som spektrum ikke liker (power hd 9150) så har jeg ikke til dags dato hatt noe som helst problemer med dsm2 mottakerene, de har funka som gull uten en eneste glitch som jeg har merka og stoler 100% på dem. (bank i bordet)
Det eneste minuset med spektrum som jeg kan si er at den delvis gjennomsiktige plasten de bruker er av latterlig dårlig kvalitet, den sendermodulen til 9x'n har jeg måtte tape sammen på grunn av dette. Men selve elektronikken har funka og jeg har brukt den mye.
Jeg tror dere som er i tvil om at noe ikke funker som det skal vil ha stor nytte av å kjøpe en spektrum flight log, der vil vel en få ut all relevant informasjon og uansett en kjekk sak å ha.
http://www.spektrumrc.com/Products/Defa ... ID=SPM9540