Det stemmer
Jeg liker ikke de originale felgene/dekkene på denne bilen, og bare måtte ha noe annet der. Jeg syntes disse passet utmerket. Vurderte å senke bilen litt, men kom fra til at jeg synes denne høyden funker bra. Bilen kjører også svært fint. Jeg har endret litt på demperene bak i forhold til manual, og måtte også shimse en del i bakakselen. Men etter det ble det bra.
Synes også at bilen virker mindre klumpete slik som min er nå, og skal nok tenke godt på hvordan jeg eventuelt skal lakkere sidelister og støtfangere. Altså hvor mye av det som skal lakkeres, og om jeg i det hele tatt skal lakkere dem. Men noe må gjøres, det er sikkert. Har bare ikke helt bestemt meg for hva. Det gjelder å gjøre endringer på de rette plassene, og ikke overdrive.
Skal ha på en del belysning på denne også, men det er veldig irriterende med støpte lykter bak og på siden foran. Blir liksom aldri pent med innfelte lys med mindre en legger mye arbeid i det. Jeg kommer sikkert ikke til å røre blink og parklys foran, men blinklys på siden skal jeg ha. Og må også få til et baklys. Skal selvfølgelig ha fungerende hovedlys.