Pett4 skrev:
Hvorfor en spesiellt god servo til denne??
Jeg tenker vel mer at man kanskje trenger en kjapp servo, men ikke nødvendigvis noe "high-end"-sak.....
Differ, drivverk og dekk, samt skikkelig oppsett av bilen er noe som må forskes på ja.
Min fungerer engentlig bra til både bane og drag, men er jo særdeles stor belastning i dragrace
Men du får forske litt vettu, og finne ett oppsett på 2s LiPo slik at vi ikke stiller med forskjellige batteri neste gang. Eller at jeg må hive inn 3s i min til neste forsøk.
Hvilken utveksling bruker du? Synes den virker litt "seig".........
Der tar du feil Pett4, performance krever performance-produkter, og her snakker vi ikke bare om hurtig servo, men den må fremfor alt være presis, og sentrere veldig godt. Å kontrollere en slik bil rett frem krever mye av servoen. Jeg kommer sannsynligvis til å gå for samme servo som jeg har i TA05MS, en lavprofil digital futabaservo.
Jeg tror ikke jeg noensinne har brukt 3 cellers lipo inne i hallen på denne bilen, jeg hadde bare et og samme batteri i denne bilen i hele dag, et 2 cellers lipo på 3200mah. Og det kommer jeg til å fortsette med (mest sannsynlig blir det begrensingen på løpskjøring)
Mener du at min bil var seig idag? Det stemmer iallefall, for det har oppstått mye sluring i bakdiffen, så det er nok det som er problemet. Husker ikke utvekslingen.