Heisann! Blir bra dette! Har samme bilen selv, men har ikke lakkert karosseriet enda.
Motoriseringen kommer litt an på hva du har tenkt å bruke bilen til og hvor mye du har tenkt å bruke på det. Chassiet er ikke det beste utgangspunktet for en skikkelig racer, men er solid og pålitelig

Er det fart som står i fokus så er det brushless(børsteløs motor) som er tingen. Egentlig er det brushless som er tingen uansett men det koster litt mer enn vanlig brushed. Fordelene er høy ytelse, mindre vedlikehold og mindre strømforbruk.
Regulatoren du har nå tror jeg Tamiya sier man ikke skal kjøre heftigere motorer enn Tamiya sin egen Sport Tuned(23turn). Men de fleste kjører denne regulatoren med mye heftigere motor uten problem. Jeg har selv kjørt en 19turn og en Heftigere Tamiya RZ tuned 23turn på denne uten problem. Det blir gjerne litt varmt, men da kutter regulatoren somregel ut selv for å kjøle seg ned litt.
Skal du kjøre i mye regn foreksempel er vanlig børstemotor å foretrekke da de fleste børsteløse motorene, såvidt jeg vet, ikke er så glad i vann. M.troniks har noen fine 100% vanntette regulatorer også som er ganske fine. Selges på skala1 i florø også mener jeg