Vil ikke si det akkurat, men jeg merker at det begynner å bli moro å snuse på de forskjellige øvelsene. Jeg gjorde ikke noe særlig på marka når jeg var med dere, men fikk prøvd meg på noen øvelser i steindalen. Rart med det egentlig, hvor viktig det er å føle seg trygg på en plass før en kan ta litt risker. Men jeg ser at jeg har lyst til å fly litt oftere med dere på marka, det er ikke så verst der så lenge det ikke er sent på kveld. Greit å unngå insekter og slikt.
Men jeg må si at jeg føler meg generelt sett trygg på helikopter nå, og det går langt imellom styrtene. Og da blir det litt moro å prøve seg på ting, og går det galt under forsøket, så klarer jeg som oftest å komme meg ut av situasjonen uten uhell. Men ikke alltid
Men jeg synes generelt sett at folk blir bedre og bedre på både fly og helikopter. Ikke de som flyr en gang annenhver måned selvfølgelig, men de som flyr jevnlig viser klar fremgang. Og slik som for eksempel du og Vector flyr er sikkert inspirerende for mange, det tror jeg nok. Jeg skal innrømme at jeg er litt krigersk av meg, så ett av mine mål er å komme på høyde med de beste lokalt, og gjerne risikere litt ekstra for å gå forbi også
Folk som er flinke er rett og slett litt av min inspirasjon for å komme meg videre også. Uten andre flinke piloter så hadde nok lista for egen innsats vært lavere. Så på en måte setter jo du og Vector en slags standard, og indirekte utfordrer andre til å gjøre det samme. Flott jobba sier jeg bare