Har vel for pokker aldri sagt at du trenger å skamme deg over noe som helst vel? Jeg har vel aldri studert vinga di, har bare sagt at jeg syntes den såg ut som en dass sist gang jeg såg den. At du blir fornærmet over et slikt utsagn kan ikke jeg hjelpe for
At zagi'n er rask hersker det vel ingen tvil om, bare så det er sagt. Jeg kan gjerne si det igjen, Vector har en sinnsyk rask og manøvrerbar vinge, som er helt enestående i lufta. Jeg vil ha med en klausul der det står at den får minuspoeng på utseende, men ellers er den helt rå. Vi kan kanskje kalle den en porsche 911 med fiat 500 karosseri
Kanskje jeg skal si
det du siterte på en annen måte slik at du slipper å være i tvil. Forskjellen på mine oppbygninger i forhold til dine er at
jeg gjerne ønsker noe som funker samtidig som at det ser best mulig ut. Jeg mener også at jeg har sett den vingen i aksjon når batteriet fremdeles var godt forsenket, da var den vel også rask? Du skrev jo selv at når du brukte 4S, så stakk det så langt ut at det streket, og da har du etter min mening endret fasong, så dit ville ikke jeg ha gått. Herregud mann, det er personlig mening, og man skulle tro at du tar slike utsagn som et personlig angrep på konstruksjonen din. At motoren streker kan du vel ikke unngå i det hele tatt, så det er jo ikke nødvendig å nevne engang? Jeg prøver for all del ikke å konkurrere, det blir vel bortimot umulig hvis produktet skal se noenlunde skapelig ut? Det er jo et forum du skriver på, så å høre at vinga di ser ut som den er surra sammen av noe du finner i restavfallet kan vel ikke være så tøff kost vel?
Så før du kaster inn håndkleet, så må du prøve å skjønne at jeg ikke er uenig i hva du skriver om plassmangel (tenk at jeg klarte å skrive dette i en setning), og prestasjonen på vinga er det heller ingenting å utsette på. Du er flink Vector, kjempeflink er du
Hvis du bare lærer deg å torquerolle nå så blir du supermann