Som dei fleste sikkert har fått med seg hadde eg en relativ kraftig smell med Blackjacken på seinsommeren i fjor. En stk gummibåt og et HD-videokamera måtte sei takk for seg.
Etter den fatale kvelden har eg aldri fått motoren skikkelig i gang igjen. Den har på ein måte levd sitt eget liv. Den ar starta og stoppa. starta, gått eit par min og så stoppa igjen.. Den har gått opp og ned i turtall sjølv om eg ikkje har rørt gassen osv. Har prøvd å demontere forgasseren og reingjort den, men til ingen nytte. Og så var det plutselig blitt høst/vinter, og båten vart sett på hylla (les; garasjen)
Men i kveld fikk eg og en kompis ånden over oss og fant ut no skulle vi fikse den motoren. Begynte med å skru opp forgasseren og fant ut at det fremdeles var en del skit inni der. Etter mengda med crc-556 og trykkluft såg den ganske så rein ut. Den blei satt på motoren igjen, motoren blei starta, men neida.. fremdeles samme problem. Etter mykje feiltesting fant vi ut at når motoren vart choka starta den greit og gikk noko lunde greit på tomgang. Når vi "lukka opp" choken skjedde det ingening. Stikk i strid med det som står i manualen. ifølge den skal man starte med full choke, og så når motoren tenne skal man åpne opp chocken og motoren skal då starte greit. Dette fikk oss til å tenke om motoren fikk for mykje luft kanskje. Kom fram til at vi skulle prøve å gi motoren litt meir bensin og skrudde blandingsskruen ut en halv omdreining. Noko som rett og slett førte til at motoren starta lett som bare det uten choke. Men fremdeles levde den litt sitt eget liv med tanke på rusing av turtall.. Ei halv omdreining til ut, og dermed var det gjort. Motoren starta, den reagerte bra på gasspådrag og gikk meget fint på tomgang. Etter ca 10 min på tomgang med enkelte gasspådrag var konklusjonen klar.. Båten er tilbake i fin form
Så moralen i denne historia må være at dersom motoren fusker. Ha tålmodighet, driv litt feilsøking og ikkje gi opp
Eg kan vertfall ikkje vente til våren kjem, sjøen legg seg til ro og eg kan dra utpå og herje avgårde