Hehe.. Tror ikke du tolket budskapet mitt rett. Såklart reservedeler for TB evo 3 og TB01, men det er ikke noe som sier meg at det er reservedel til min bil. Tror ikke jeg hadde funnet ut av meg selv at det var de delene jeg trengte for å få komplett enveisdiff til TB02

Hehe, jeg mente ikke bolten nei...
Jeg strammet ikke mer enn til at jeg ikke greide å slure diffen selv. Men den var vel kanskje svak fra forrige montering allerede. Litt morsomt egentlig, at kullediffer er gode greier fordi de er så justerbare, men det vanskelige med desse er å finne det lille punktet mellom der bolten ikke ryker, og hvor diffen ikke slurer. Jeg skal prøve med en forsterket bolt først nå, gjerne et par nye orginale også for å se om jeg får det til sånn som dere andre

Men viss det absolutt ikke går så blir det litt drilling i plastikken og en fin 3mm bolt tvers gjennom med derpåfølgende rikelig med locktite.
Så jeg har kun et punkt på lista for at bilen skal være en vinner. Det er å få til bolten slik at den ikke knekker, og ikke skrur seg opp selv. Samtidig som at den er stram nok til at diffen ikke slurer.
Wish me luck