Change of plans...Eg blei grundig informert om at ingen modellbåt er komplett uten skikkelig ankerwinch. Dette blei forkynnt relativt seint på kvelden, på en av byggekveldane våre. Er ikkje heilt sikker på sannhetsgehalten i dette, men eg fant ut at det var ingen vei utenom. Dermed var det berre å begynne å bygge ankerwinch. Eg brukar samme patenten som Stressballen, berre i stereo. Mens Stressen bruker en liten microservo med metallgear, har eg brukt en vanlig futaba S148 servo. Denne var veldig enkel å bygge om til kontinuerlig drift, det var en liten medbringer under hoveddrevet som svinger potmeteret, denne var berre å plukke ut, så limte eg fast poten i midtstilling, dette gjorde eg mens servoen var tilkobla mottaker, for å få nøyaktig nullpunkt. Vurderte ei stund å ha winch på kun eit anker, men dette vart fort nedstemt. Eg utvikla då patenten med 2 separate tromler, der ein trommel kan holdast igjen mens den andre går. Dette fordi det eine ankeret kan bli winsja inn fortare enn det andre, og eg vil jo ikkje ha eit anker som henger halveis ute. Det ser ut til at denne patenten skal virke fint, men den har ikkje vært testa i båten med kjetting ennå. Har limt inn rør frå ankerklyssa og opp til dekk. Skal lime inn tilsvarande rør ned til winchen og, for å styre kjettingen, og for å ungå avsporing. Det blir 1m kjetting på kvar trommel. På grunn av winchen må eg flytte brytermodulen som i utgangspunktet var plassert framme i baugen. Denne vil bli plassert på babord side ved mottaker. Har fått laga til det elektriske anlegget med sikringer og brytere til belysning under dekk. Dette må dempast litt, til dette skal eg bruke 5-6 3amp dioder i serie, då får eg ned spenninga til ca. 8 volt. Eg føler det er greitt med sikringer ombord, i tilfelle kortslutning slepp ein i alle fall at skramlet brenn opp.... Har brukt vanlige blade fuses, flate bilsikringer. I går hadde Håvard fått i hus en del godis, i form av lydanlegg(lydmodul og brytermodul til sender) og utskytings leamikk til slepeline. Dette fekk fokuset vekk frå båtbygging ei stund, det er alltid festlig med tekniske dupedittar. Det var grom lyd fra denne modulen, men så er den veldig mucho monitas. Får sjå om det blir åpning i budsjettet til en slik. Vurderer i allefall å bygge inn høgtalar no, så er det klart til lyd på eit seinare tidspunkt.
Vedlegg: |

CIMG4589.jpg [ 52.75 KiB | Vist 9832 ganger ]
|

CIMG4588.jpg [ 66.06 KiB | Vist 9832 ganger ]
|

CIMG4586.jpg [ 60.43 KiB | Vist 9832 ganger ]
|

CIMG4584.jpg [ 47.93 KiB | Vist 9832 ganger ]
|

CIMG4582.jpg [ 54.71 KiB | Vist 9832 ganger ]
|

CIMG4579.jpg [ 58.91 KiB | Vist 9832 ganger ]