Jeg lader dem normalt sett med 3A, og de ligger da oppå en kjøleribbe. Har også Tempsensor med cutoff på rundt 45 grader hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis jeg kjører syklus, så har jeg også tapping på 3A. Funker greit, men jeg liker egentlig best å tappe batteriene på vanlig måte for tiden, altså i bruk.
Er sikkert ikke noe problem å kjøre med åpne motorer til vanlig, men vannmengden motoren ble utsatt for her om dagen var ganske ekstrem. Sikkert ikke noe forskjell fra å kjøre motoren under springen
Jeg fortsetter litt til med denne motoren, men tror den er noe slitt. Kommer typisk hylelyd fra bronselagerene innimellom, til tross for smøring. Tror den har sett sine bedre dager. Når jeg skal prøve noe annet, så skal jeg faktisk teste en standard sølvkanne.
Husker ikke hvilken giring jeg kjører nå, men skal uansett gire om. Motoren jobbet litt tungt, så en litt lettere dreving vil nok passe bedre for regnværskjøring. Du får teste min en gang du er her, så får du se om du liker den. Kjenner iallefall at jeg har fått litt dilla på kjøring i regn....