Hehe, om du leser litt i tråden, så hadde jeg ikke noe særlig tro på esc'n selv. Men det var den eneste jeg hadde tilgjengelig, og ville rett og slett bruke den til den røk. Regnet faktisk med at den ville ryke ganske kjapt i vinga. Og jeg vet ikke helt om jeg skal ha samme vridning på propellen som jeg lånte av deg, men det var moro det lille sekundet jeg fikk lagt vingen i ytterkanten av hallen, så det er jo en viss fare for at den propellen blir i sortimentet mitt
Jeg har forøvrig kjøpt meg en 18A (kontinuerlig) som jeg tror bør holde. Jeg vil prøve å bruke den motoren så langt det er mulig, for konstruksjonen gjør at den blir godt avkjølt på vingen min. Motoren har noen små kjøleribber, og hull i bakkant og forkant av tønna som gjør det mulig med god kjøling. Når jeg har på "canopyen", så går motoren så vidt utenfor den sett forfra, og jeg skal lage meg en lavere sak, og da vil iallefall motoren ha det bedre enn din
Hvis det ikke holder med 18A regulator som da også har forskjellige overbelastningsvern, så øker jeg denne også. Jeg har forøvrig et par batteri hjemme som jeg vil bruke på vingen. De er 11.1v 800mah 20C, og veier litt over 70 gram. De har gode kabler. Med alt jeg skal modifisere på vingen nå så tror jeg tyngdepunktet skal bli bra. Lærer mye av den første "flyturen"