Yesyes, da var det offisielt! Djupevik kjører børsteløst i hallen neste gang

Selvom jeg har børsteløst i micro-t, så vil jeg påstå at dette er ikke mindre enn en liten milepæl i min RC-kariære

Så.. I går kom jeg hjem til Førde for første gang, og begynte da ganske fort å montere Mamba MAX i TT01. Jeg har valgt denne bilen da det er denne som har vist seg å tåle mest i hallen, både når det kommer til fysisk kontakt med andre gjenstander, og drivverk. "Det enkle er ofte det beste".
Det er vel denne bilen som har størst behov for en slik kraftkilde, da den ikke har så mye å hente på kjøreegenskapene

Der har vel TB02 et lite overtak, sålenge jeg klarer å få baken til å følge med gjennom svingene

I dag var det ei lita tørr stripe med asfalt her hjemme, så da fikk jeg testet vidunderet. Jeg kjøpte 5700Kv komboen da jeg ønsker å ha et lite håp om å kunne klare å kjøre bilen på banen i hallen. Etter et par gasspådrag fikk jeg konstatert at dette er noe annet enn de 23 og 29turn greiene jeg har brukt å kjøre i hallen

Det jeg merket først kontra børstemotor var at bilen trillet mye bedre etter man slipper opp gassen, selv med "drag" brake instillingen som er std. i ESC.
Jeg håper jeg får mulighet til å vere med på treffet i April. Det som kommer nå i Mars må desverre vike for jobb.