Vel, dette ble en dag med litt blanda følelser. Jeg er utrolig misfornøyd med at jeg ikke fikk liv i hverken T-rex 700 eller Air Blaster. Det var ikke livstegn, så nå må det forskes litt. Jeg sitter her hjemme og sjegler bort på en hammer som ligger her, jeg har bare lyst til å smadre begge to!
Jeg smadra også Gemini idag. Jeg begynte å bli vel tøff i trynet, og fløy i sirkler rundt en lyktestolpe. Det gikk kjempefint det, men til slutt blingsa jeg litt på dybdesynet, og smalt rett i stolpen. Det kom en utrolig fet lyd (dooonnggg), og flyet ramlet i biter mot bakken

. Det er faktisk lett reparerbart, men motorakslingen knakk. Jeg skal skaffe ny motor, for dette flyet skal opp igjen, det er sikkert

Jeg fikk flydd 4 pakker på det idag, så det var greit at kræsjet skjedde på siste pakke.
Fikk sinnsykt med forstyrrelser på Baja 5T, så 2.4ghz er det neste som skal skje der. Jeg orker ikke mer av frekvenskødderi på den bilen. Den er rett og slett for rå til at en skal bli stoppet av radiostøy.
LST2 funket noenlunde bra, og jeg tror den er like hel enda. Knakk bare en body post, tror jeg da...
Kjørte litt med Tamiya Unimog, og det er ganske utrolig at den ikke kommer seg frem 5 centimeter i en bitteliten grusbakke, men klatret som faen i stein. Det var faktisk veldig kjekt. Janni hadde kjørt så mye i en sandhaug der at det var kommet et tøft kjøremønster der. Så ut som en arbeidplass for tungtransport
Men jeg turte å ta opp Ultimate 40, og det var ganske spennende

Flyet har godt drag, og går ganske bra også. Jeg liker ikke å fly denne størrelsen der inne, men det var nødvendig å få flydd noe for å få en fin slutt på dagen. Jeg var rett og slett drittlei av motorer som ikke starta, og da var det deilig med en 4-takter som startet fint