Godt å høre du er tilbake sokken!

Jeg skal prøve å komme meg tilbake jeg også

Hva var det du mente om meg og flaks? Jeg har da ikke flaks! Ikke min feil at kåre sin bil flagrer av bana når han kommer borti min

Jeg tviholder fortsatt på at en klase med stock m-chassis hadde vert kult. Og motorbegrensning bør en ha. For selv om folk kjører så fort at de ødelegger for seg selv, så er det kjekkere å kjøre med folk om bilene er så å si helt like.
Orginale dekk, vanlig motor og med mulighet for oljedempere og andre fjærer så har man den enkleste klassen som finnes.
Det er en grunn til at dette har vert en favorittklasse hos større klubber på østlandet. Nå prater jeg litt i "blinde" her siden jeg aldri har prøvd en sånn bil. Men jeg vet at den råeste løpet jeg har hatt på grand tourismo 2 i si tid er når meg og en annen hadde noen syyyykt treige biler og kjørte 10 runder. Bilene gikk så sakte, og vi var så jevngode at vi låg max 2 meter forran den andre alle rundene. Litt feil å sammenligne med bilspill kanskje, men det går utpå mye det samme

Greit om alle hadde en stock TT01 å kjøre, men det blir ikke lenge den får vere stock om man først kjøper en. Får jeg lov å delta med min som har stortsett alle hopups som er og justerbare vinkler?
Sånn som jeg ser det nå:
Stock 1/10 (minst viktig etter mitt syn):
-Sølvkanne
-Kjipe "bathtub" chassis
-Ikke hopups (kanskje kulelager)
-Batteri begrenset til 2S lipo
M-chassis (Alle kjører like crappy bil, og har ingenting å skylde på annet enn seg selv):
-begrensning på motor
-begrensning på dekk
-NIMH/NiCd
-Ingen modifikasjoner av chassis
-tillatt med oljedempere og evt. andre fjærer.
Cup Cars HPI (Denne er grei skuring, bare å kjøpe inn de som har lyst og råd

):
-
No-Limit (Den vi har i dag):
-
Andre events:
-Drift og bling
-Drag klasse 1
-Drag klasse 2
++