Ja, så gikk det prosjektet i dass. Etter å ha purret opp "tekniskhobby" etter noen dagers venting, fant de plutselig ut at de var utsolgt for det flyet. Det sa de selvsagt ikke noe om da jeg forskuddsbetalte med kort)
Jammen fint med slike oppegående og serviceinnstillte butikker, men det ser iallefall ut til at jeg får igjen pengene mine
Samtidig takker jeg for meg som kunde hos de, det ble med det ene forsøket. Jeg har jo bestillt inn en masse stæsj fra andre steder også som skulle brukes i akkurat det flyet, så det er jo drit irriterende. Nå har jeg saumfart ALLE nettshopper i Norge og det er et imponerende labert utvalg i speedfly, og kun ett eneste i denne sizen som jeg er ute etter og det krever pusher-propell som snevrer inn propellvalget til nesten null, man får ikke speed med en 9x6
Får se hva utlandet kan bringe, for jeg er fast bestemt på å holde meg til en liten modell for å kunne bruke den illsinte 36 motoren med pipa som er på vei fra England. Større modeller gir bare mer luftmotstand.