Ikke vet jeg hva hastigheten blir, men dette vet jeg: Disse flyene må sees for å skjønne hvor rå de er

Det er ikke mulig å lage de mer sleek og små enn dette. 3mm tykk vinge som attpåtil kun er 70 cm lang og bakoversvept så de danner et triangel. Kroppen er akkurat så smal at den kan holde på motoren og nesa er meget spiss og kon.
Dette blir nærmest en flygende motor med minimalt vedheng. Det blir kun turtall og pitch som kan begrense dette her. Ultrapropellene mine er kommet så det blir litt testing nå med originalpotte og så blir det å stille inn pipa og se hva som skjer da
Du kan bare drite i å drømme om å hesje sammen noe som kan slå denne, he he
Faktisk så tror jeg at Mini Tigersharken kan bli raskere enn Magnumen siden den er mye mindre og skarpere samt at den får mye mer brutal motor enn hva som er normalt i den modellen.
Magnumen får omtrent den motoriseringen som den er ment for og blir selvsagt meget rask den og.
Eneste problemet jeg ser er hvor skal jeg fly disse flyene? Det blir nok heftig støy og litt mer krav til landingsstripe enn hva marka kan by på.