Da har jeg flydd min Joint Strike Fighter F-35 og det ble faktisk litt hovring og 3-D flyging

Det var helt ufrivillig, fordi istedenfor den vanlige "stupe ned med nesa" tendensen i launchen, så satte det avgårde rett opp og gikk inn i en loop. Da jeg kom ned igjen og ut av loopen var flyet farlig nærme bakken og det ble litt hovring og sprell før jeg ga full pinne og drog den rett opp

Fant roen igjen og fikk trimmet den inn så den fløy beint og siden gikk det greit, men denne er IKKE glad i vind. Jeg landet den etter en kort stund og forsøkte en ny launch og da gikk den rett frem som på skinner. Det jeg har gjort for å få bort den stygge dykketendensen som dette flyet er plaget av var å forlenge utblåskonen ved hjelp av et tilpasset kaffebeger i papp, og det funker tydeligvis dritbra
Nå skal jeg tone ned utslagene en god del for det var omtrent samme respons som i 3-D flyene mine og det gjorde det litt tricky å fly fint. Det var bra fart i denne saken og jeg kjedet meg ikke ETT sekund, he he, var heller litt nervøs faktisk