Det her har ikkje så mykje med reingjøring, men tenkte eg kunne ta opp igjen den posten her i staden for å lage ny heile tida

Dei siste turane eg var ute å kjørte før motoren tok kvelden gikk eit av dekkene gradvis i oppløysing, og no er det kun 1/4 som heng fast i felgen.. Er ikkje noko poeng å lime dette så eg var på Skala1 i forrige veke og såg gjennom nokre alternativ på nye dekk.. Tenkte eg kunne prøve noko nytt til denne bilen sidan det stort sett er i grushaugane den blir brukt.. Så då kom vi over Team Losi sine "Super Bolt-on" dekk.. Dette er dekk med vesentlig meir pigger enn dei originale, så eg ser for meg at den med dei nye dekkene vil få ganske bra grep oppover grushaugane

Blir spennande å se kor annerledes dei er i bruk i forhold til dei eg hadde fra før..
Satt dei så vidt på bilen tidligare i kveld, og det første som slo meg var "buggy"
Den ser rett og slett ut som en stor buggy synes eg

Ellers har eg også fått tak i nytt enveis-lager til motoren som også vart montert i kveld, men fant sjølvsagt ut at eg hadde glømt å putte i en o-ring inni der, så no må eg skru litt til