Jeg har skiftet de mest innelukkede lagerene en gang før, men de ytre har jeg byttet 2-3 ganger. Siden jeg nå har kjøpt keramiske, så skal jeg rengjøre og "overhale" dem innimellom, for til mitt bruk blir det for kostbart å bytte keramiske lager ofte. Men det er nok de utvendige lagerene som får mest juling, og det er nok heller ikke den største kostnaden. På hver hjulhub er det jo som oftest 2 lager, og i mitt tilfelle har jeg bare brukt keramiske lager på innerdelen. På Ytterdelen av hjulhubbene har jeg montert vanlige kulelager med teflontetning. Disse er vesentlig billigere, og noe jeg nå kommer til å bytte med jevne mellomrom, for de får juling...
Denne gangen var det iallefall på høy tid med bytte, for alle de utvendige lagerene satt så og si bom fast...
Bilen triller iallefall som aldri før, og at jeg henter 10 km/t + i forhold til de gamle lagerene er jeg ikke i tvil om
