I går var jeg og kameraten min ute å flydde igjen. Denne gangen plukket jeg mottakeren min over i det gamle flyet jeg fikk av brynjarkvam slik at jeg fikk prøvd dette igjen, jeg lovde jo at jeg skulle gi det en skikkelig avsluttning før jeg ble kvitt det

Og avsluttning ble det! Det var en del vind i går, men jeg følte jeg hadde så bra kontroll sist at det ikke skulle være noe problem. Flyet kom seg kjappt opp i lufta, men fikk med en gang "slagside" som det ikke gikk an å rette på med stikka. Flyet gikk så et par sirkler i lufta før det gikk som det måtte - rett i bakken. Flyet som har vært limt xxx ganger før gikk rett i oppløsning. Det kunne nok blitt reddet igjen, men jeg bestemte meg for å lære meg å fly med noenlunde hele fly og å pensjonere dette flyet.. Jeg la også merke til i etterkant at servohornet på servoen på balanserorene var knekt tvert av på ene siden, så jeg vet ikke om dette knakk i lufta eller etter sammenstøtet. Hadde funksjonstest på flyet før det ble kastet i lufta så det virker litt rart at det skal ha knekt i lufta, men utifra hvordan flyet oppførte seg så kan det stemme bra..
Kameraten min fekk en liten tur i dag også. Det ble en loop i litt lav høyde igjen og vi telte vel 4 sekunder airtime

Bilder har jeg ikke for øyeblikket, men en kamerat tok bilder så jeg skal se om jeg får tak i.
Ellers har jeg greid å rekruttere to nye kamerater til flyvingen. Skal bestille fly til de i dag