Litt seint svar her, men om jeg ikke husker feil nå så har vi 35.040, .180, .090 i alle fall. Vi forsket litt i går og det virker rett og slett som det er batteriene som ikke klarer å levere nok strøm. Flyet kutter på full gass etter kort stund men holder gjerne litt lenger på litt under full gass. Nå har jeg fått to av batteriene til kameratene mine her for å kjøre litt cycling på min lader. 2 av batteriene var over 7.2V på voltmeteret, men det ene ladet bare såvidt ut før laderen gikk over til opplading. Holder nå på med å lade ut det andre, og det virker som dette hadde litt mer kapasitet. Har snart tappet 200mah (av 600) og spenningen ligger nå rett under 7.2V. Jeg lader ut på 1A, men laderen drar ikke mer enn 0.7A fra batteriet nå.
Det siste batteriet målte jeg til å være 5V, og dette fikk vi omtrent ikke brukt i går i det heletatt. Dette virker i alle fall å være ødelagt.
Ellers fikk jeg flydd litt cessna igjen i går. Dette fungerer helt utmerket som vanlig

Hadde en meget fin landing i går på en smal grusvei så dette går rette veien. Har ikke noe problem med å loope og leike meg litt rundt nå uten å miste kontrollen. Planen er å fly litt i kveld også, og nå har jeg limt på et halehjul i dag. Ellers sliter jeg med at høyderoret tåler utrolig lite på dette flyet, merkelig nok