Yess, da har jeg anskaffet meg nitro monstertruck igjen! Etter jeg og en kamerat var i sandtaket i førde i lag med en fin gjeng fra Florø for ikke så lenge siden så fant vi ut at vi måtte ha oss hver vår bil når sommeren kommer.
Planen var i utgangspunktet å kjøpe en flett ny bil til sommeren når jobb og slikt er i boks, og jeg har blitt litt nyskjerrig på en Traxxas Revo med det nye 2.4Ghz systemet deres (Samme som wulong har på slashen sin).
Spesielt siden jeg bare har hatt brukte biler før av denne typen(Savage og Hellfire) så hadde det vert kjekt å få seg noe nytt. Men så ble det til at jeg satt å surfet litt på bruktannonser på finn.no når jeg la min egen HPI RS4 ut for salg nylig, og da kom jeg over et tilbud jeg bare ikke kunne motstå. I dag kom den i posten. Det dere ser er en bil som ikke har fått så mye vedlikehold og rengjøring, men som ser tilsynelatende hel og lite brukt ut
Jeg skal ha meg en overhaling på bilen, og jeg regner med det ikke skal være noe problem med å få denne i gang igjen.
Utifra karosseriets stand så har den i alle fall ikke vært utsatt for den aller verste mishandlingen

..og prisen? 800kr + frakt