Da var dagens løp over, og det var mye som skjedde denne gangen. Banen var ganske så stor, men artig å kjøre. Jeg syntes den hadde et par ulemper når jeg tenker på det i ettertid, og det var at en så stor bane kan være vanskelig å kjøre siden vi står i bakkehøyde, men også det at det ikke blir "kniving" om ledelsen på samme måte som på en mindre bane. Men absolutt artig at en kan holde høyere gjennomsnittsfart gjennom hele banen, og at den hadde flere utfordrende punkt. All ære til den som tar seg tid til å lage slike baner, jeg mener dette var Zombie-Solheims bror som sto for?
Det dukket også opp noen tekniske problemer hos Fooseman og Håvard, men begge fikk fikset dette sånn noenlunde tror jeg. Fooseman fikk forøvrig et nytt problem med drivverket på slutten, og dette krevde en demonteringsjobb som ble for stor til at den kunne taes der og da. Vi vurderte det littegrann, for da hadde vi kjørt en ekstra serie. Vi hadde vel også et tilfelle eller to av at noen gikk tom for strøm under kjøringa.
Fremover så vil jeg at alle skal forberede seg på at det muligens blir kjørt en ekstra runde om forholdene tillater det. Vi har bare kjørt 6 løp hittil, og nå har vi satt som utgangspunkt å kjøre førstkommende tirsdag igjen (7.september). Om alt går bra den så prøver vi å kjøre 2 serier da.
Jeg legger snart ut info og bilder fra dagens kjøring, så det er bare å følge med