Tenkte jeg skulle legge ut bilder og informasjon om ferieturen på forumet, og da er det nok like greit å starte en tråd om det
Jeg har nå pakka bilen, og må si at jeg har overgått meg selv denne gangen
Det ser ut som at jeg skal få nok å leke meg med nå når jeg endelig får litt tid til det. Jeg har følgende i bagasjerommet til outlanderen: HPI baja 5T, Thunder Tiger EB-4, HPI wheelie king, Proboat Blackjack 26, MSH protos, Align T-rex 450 og T-rex 500, 2 x Parkzone microcub, E-flite micro 4-site, Yak54 (ca 1 mtr vingespenn), Thunder Tiger P-40 warhawk, 1 dunk med fuel til EB-4, en dunk med bensin til baja 5T, koffert med lader, koffert med batterier, koffert med verktøy/deler til baja 5T, koffert med verktøy generelt, og sist men ikke minst, den største utfordringen, et hundebur på ca 90x80 cm lengde/bredde
Bagasjen vår skal ligge i bagger på gulvet, ungene trenger ikke gulvplass til beina. Der skal jeg også ha DX3R og DX6i. Jeg skal også stue inn en radiostyrt båt til ungene, men det blir nok helt til slutt. Ungene har også hver sin skjerm på nakkestøttene til å se film, så det blir spennende å se hvordan det vil hjelpe på turen.
Jeg kommer til å samle alle rc-relaterte bilder her, også bilder fra messer og treff, så det er bare å følge med