Da var treffet ferdig for denne gang, og jeg hadde det iallefall kjekt som vanlig. Dragsteren min ble noe redusert idag grunnet kort kjørebane, men jeg fikk kjørt en del med TA05MS på banen med de andre, og det var steikje moro
Jeg fikk igjen konstatert at oppsettet på dragsteren fungerer, så jeg er veldig happy med det. Kjørte noen få "drags" mot en mye raskere bil (2cell mot 3cell), men tok den allikevel på grunn av egenskapene ved start. Jeg har tilstrebet å få kreftene til bilen ned i bakken, og dette viser seg godt når raskere biler går på kryss og tvers ved start. Jeg har veldig lyst til å snart prøve med 3cell, men da må iallefall hele strekken være tilgjengelig.
Ellers så var det kjekt å kjøre noen runder på bana med de andre gutta også, men tiden blir så alt for kort når en har det moro
Jeg testa cupracern min littegrann på slutten, og kan også konstatere at dekkene jeg kjører på er oppbrukt. Bilen understyrer noe voldsomt, og sladder hit og dit. Nå er det bare 1 løp igjen av cupracer cup 2010, så jeg kommer til å gjøre det enkelt og preppe dekkene for ett løp til. For min del er det jo ikke så viktig som resten av deltakerene, men til neste år skal jeg sørge for å ha en steady supply av nye dekk
På flyfronten hadde jeg kun med meg e-flite micro 4-site, og den er veldig grei å trene med. Den veier lite, så det er ikke så mye som blir ødelagt på den, og den tar liten plass. Absolutt en grei modell å kose seg med.
Jeg vil også gi litt ros til alle som dukka opp med showcar. Det var flere enn forventa, og noen tok seg bryet med å ta med en bil selv om de ikke hadde planlagt å delta. Og vinneren skal også ha skryt, bilen var fantastisk flott. Gjennomføringen var veldig bra, og det grønne temaet var veldig stilfullt. Imponerende.
En annen bil som også bør få oppmerksomhet var den gule rallybilen (suzuki) som solheim-brødrene hadde med seg. Denne var ikke med på showcar, men dette er noe av det peneste jeg har sett, og et slikt arbeid med dekaler fortjener respekt. Fantastisk bra jobba
Alt dreier seg om detaljer og gjennomføring