Dette var gøy!!
Vanskelig å oppsummere alt i et innlegg, men hadde det utrolig artig denne gangen. Jeg fløy såvidt litt Geebee som fungerer overraskende bra synes jeg

Jeg må finne en bedre patent på propellen da jeg hadde et tilfelle av at denne hoppet av i lufta under pådrag.
Ellers så kjørte jeg kun mini cooper på bana denne gangen. Denne bilen er bare helt fantastisk morro å kjøre, og bana var utrolig artig å kjøre i forhold til de som har vært tidligere. Mye svinger men likevel ei langstrekke som kan ødelegge det hele om man er litt hard på gassen

Meg og Einar var stort sett de som kjørte med m-chassis, og det merkes at man har helt like biler, man blir liggende å kjempe om plasseringen hele veien. Eneste vi merka var at bilen til Einar var litt treigere med noen av batteriene, så det tyder jo på at det kan være batterier som er dårlige og kanskje må skiftes..
Jeg og Håvard hadde oss noen runder der vi kappkjørte litt. Jeg følte at jeg greide å henge med litt på grunn av at Håvard måtte spare bilen til cupracer-løpet, men bilene gikk overraskende jevnt!
Håper flere kan ta med seg Tamiya M03 osv neste halltreff (om det er planlagt noe for neste år), dette er en maskin full i kjøreglede. Kan ikke annet enn å smile når man er litt uheldig og bilen hopper og ruller seg bortover bana

Og så må alle ha sølvkanne

...og ja, så må jeg bare si at brødrene Solheim har en imponerende bilsamling. Synes det er kult at de tar med så mange forskjellige modeller som de kjører med, og så er det godt å vite at det ikke bare er meg som er sånn litt over middels glad i Tamiya