Jeg var en tur hjemme i Førde i helga. Den gikk stort sett med på julebord og fanterier, men jeg brukte dagen derpå til noe fornuftig! Nemlig å lakke ferdig Lunch Box

Jeg hadde allerede limt igjen hullet til antenna med epoxy (tapet hullet på utsiden og fyllte i lim i fra innsiden). Så på fredagen begynte jeg såvidt på finsparkling og grunning. I dag fikk jeg lakkert gulfargen. Etter dette malte jeg på detaljer som vinduslist, dørhåndtak, baklykter osv. Det ble ikke sånn superbra finish ettersom jeg ikke turte å maskere fordi lakken var så fersk. Jeg har brukt hårtørker aktivt for å rekke å bli ferdig med lakkingen i dag

Deretter tok jeg på alle klistermerkene, for så å gi bilen et par lag med klarlakk

Første gang jeg prøver å ha klarlakk over klistermerkene på en bil. Jeg er i alle fall godt fornøyd med resultatet. Kunne tatt meg mer tid for å få ting skikkelig, men jeg regner med det fort blir litt velting med denne bilen og da er det greit at ting ikke er 100%, noe som viste seg å være lurt allerede etter en prøvetur i Bergen i kveld

Ellers har de "fjærene" for innfestingen av bakakslingen i chassiet knukket av begge to. Kan ikke være verdens beste patent det der, så jeg vurderer om jeg skal prøve meg på en 3.demper bak. En modifikasjon jeg har sett folk som kjører denne bilen aktivt pleier å gjøre.
Tid for bilder!