Det ble flyving

Jeg fløy Groovy 90 (høyhastighetskjerra

) og prylte på to turer. Sinnsyk fart og store areal er helt konge. Men jeg smelta en eksosmanifold og må skaffe en ny før dette flyet er klart igjen. Litt deleforfruk må en rekne med når en tar ut maks av motorer. Jeg tror ikke vector noen gang har operert med slike eksostemperaturer før, men det kommer av at en tyner utstyret maksimalt

Det var 17 minus der inne, men selv dette var for varmt til å gi tilstrekkelig kjøling på header
Har truffet ganske bra med header lengde, den detter litt av pipa i sving men på langstrekket booster den på

Har også konvertert til to servoer montert i halen på høyderor, dette har eliminert flutter som jeg har hatt på babord høyderor. Nå er kjerra ganske stabil i høye hastigheter
Jeg savner egentlig konkuranse, ganske ensomt å fly så fort. Som vanlig glimrer Vector med sitt fravær når det gjelder, han kommer vel med noen unnskyldninger om at tøflene var våte og må tørke før han går ut eller noe slikt.... jeg tror ikke han takler hastigheter over "trainerfart" og holder seg til saktegående batteridrevne isoporfly