Njaaa... du pynter på sannheten som vanlig. Fakta er at jeg var i luften to ganger med min Rainbow, og ja, motoren køddet, men likevel gikk det fint

Du fikk aldri skikk nok på din motor til engang å få tatt av, var det ikke da jeg antydet at muligens den bittelille lette pinglepropellen du hadde valgt antagelig ikke hadde nok masse til å opprettholde motorgange på tomgang?? eh?? Mener tydelig å erindre at du bortimot innrømmet at det var en bummer og at jeg antagelig hadde helt rett i det

Jeg skal låne deg en riktig propell, det er ikke alltid så lett å forstå hvilken propell som passer til formålet, det er bare å be om hjelp så kommer jeg på banen vet du

De fleste som flyr litt og har litt mer enn "average" peiling VET at en 12-10

absolutt IKKE er en egnet propell for 3-D flyging på en .91 maskin

Hadde du bare løftet telefonen og spurt meg først så hadde du sluppet mye frustrasjon og følelsen av å ikke mestre ting

Kanskje hadde du til og med klart å holde liv i motoren lenge nok til å klare å få tatt av

Min lille funjet er langt ifra plug and play, den er oppgrader kraftig, ca dobbel effekt av originalt og dette vil igjen bli dobblet nå som jeg har funnet den optimale motor til den

det er ikke mange ting jeg klarer å nøye meg med " out of the box" prestanda