Selv om det var noe redusert plass å kjøre på, så var det moro å kjenne litt nitrolukt igjen
Det ble bare noen små lufteturer med de forskjellige bilene, men veldig kjekt å få se DF03RA i aksjon. Solheimbrødrene hadde laget seg en liten sirkel i snøen som de kjørte DF03RA på, så til og med bare med 2 biler så begynte konkurranselysten å komme for min del iallefall
Baja'n min konket plutselig ut, enten sa mottaker takk for seg, eller så er det noe galt med batteriet. Skal få sett på det senere. Team Losi 8ight fungerte fint, men det ble for mye snø. Da gjorde LST2 det mye bedre, den gikk det faktisk an å kjøre i snøen. Hadde glemt å montere overtrekk på luftfilteret, så det ble litt vel mye snø der etterhvert.
Hadde det kjekt til tross for manglende plass å kjøre på, men humøret skulle vise seg å få en sprekke på vei hjem. Jeg parkerte Outlanderen i sentrum for et kort ærend, og før jeg fikk gått ut av bilen så rygget en bil i døra mi (dame bak rattet)
Det ble en bulk, men heldigvis ingen store skader ellers. Jeg sto helt i ro, og det var sekunder før jeg var på vei ut døra. Forøvrig veldig kjipt å få første bulken på nesten ny bil, men denne tror jeg kan ordnes uten for store vanskeligheter. Det skal jo gjøres skikkelig, og ikke for min regning, så da går det nok bra.
Men jeg forstår ikke at folk kan rygge så dårlig. Bilen var en knøttliten mercedes, og jeg tror at vedkommende rygget 8 meter, og når hun da sto i døra mi, så er jeg rimelig sikker på at Outlanderen viste i alle speilene hennes. Helt utrolig.....