Idag fikk jeg tatt en etterlengtet testrunde med denne bilen, og jeg har tidligere hatt et resultat på 98km/t på løpebanen i storhallen, så dette ble sammenligningsgrunnlaget. Når bilen kjørte 98km/t så var ikke batteriene helt på topp, og bilen fikk ikke strekke på beina. Jeg har i ettertid sagt at jeg hadde tro på at den skulle klare 120km/t hvis den fikk nok langstrekke, hadde friske batterier OG hvis jeg fikk endret utvekslingen litt. Denne gangen fikk jeg 2 av 3 kriterier på plass (endret ikke utveksling), og oppnådde et besteresultat på 115km/t
Jeg er egentlig veldig godt fornøyd med dette resultatet, og det er ikke tvil om at det bor en del mer i bilen, for den håndterte alt fint til tross for at det meste innenbords begynner å bli gammelt og slitt nå. Det startet ikke så bra, det var vel et løp på 100 eller deromkring først, men så kom tallene. 113, 105, 109, 112, 114, 114, 115. Jeg husker ikke helt nøyaktig, men det var deromkring. Jeg måtte også justere gain på styringen etter de første løpene, og da ble bilen bedre. Det sto også gamle dekk på bilen, og disse ble tydelig utslitt etterhvert, med store groper i dekkene. Til slutt kom det ene innlegget ut av dekket, og da måtte jeg prøve å ødelegge de andre også
Bilen står nå med ødelagt bakdiff, strekte reimer, ødelagte dekk, mest sannsynlig skadde kulelager og så videre. Neste steg for denne bilen blir demontering, og da skal det meste byttes ut. Når bilen blir klar igjen så er den forbedret på alle måter, og da blir 120km/t satt som første mål på veien mot 150km/t

Zombie-Solheim oppnådde et besteresultat på 102km/t med sin TA05V2, og det var vel første gang han bikket 100km/t hvis jeg ikke tar helt feil. Nå kan dragracene begynne for alvor