Det ble en seig økt nå utover fredagsnatta, men gaffeltrucken er nå endelig ferdig. Bare litt småtteri gjenstår, som å sette på noen dekaler, og lime glass på lyktebøttene. Jeg fikk omsider tilgjengelig en Spektrum DX5e, og fant frem en Spektrum AR6110 mottaker til bruk sammen med kontrollen. Dette er jo et kjøretøy som skal stå tilgjengelig i butikken for lastebilgutta som har abbonement på banen, men samme kontroll kan også brukes på simulatoren jeg har for demonstrasjon. Veldig praktisk å bruke samme radio.
Jeg har nå montert lyssett på gaffeltrucken, dette består av gode gammeldagse glødepærer. Det er 2 røde baklys, 2 hovedlys (1 oppå hver framskjerm), og et arbeidslys som er festa i selve førerhuset. Innvendig er det sinnsykt trangt, det var såvidt jeg fikk plass til alt. Doningen har av/på bryter i førerhuset, og det gjelder også for lysene. Egen ladeinngang er det også. Jeg har testa bilen frem og tilbake på stuegulvet en stund nå, og denne snur på en femøring, bokstavelig talt. Jeg har lagt kontroll på esc og styring til høyre stikke, og kontroll av tilt og heving/senking av mast på venstre stikke. Det virker greiest på denne måten, for det blir lettere å dele kontrollene opp slik når det er mye som skal gjøres på en gang. Men nå er det langt over køyetid, kommer tilbake med bilder senere