For ein aldeles nydelig dag.. Vi holdt vel på ca 2,5-3 timer i finværet
Vart litt motlaus då eg heiv utpå BJ55 og fikk kjørt ca 20m før den begynte å slure.. Dinna gangen viste det seg at den firkanta akselen er blitt ganske avrunda på enden, så den fikk ikkje skikkelig tak i clutch-klokka. Etter å skrudd litt fikk eg den nokre ekstra millimeter lenger inn i klokka og då satt den
Fekk ca 10min køyretid i dag før den stoppa. Vel tilbake på land såg eg nokre små metallstriper som låg i motorrommet. Fant etterkvart ut at dette måtte stamme fra fjærene på sjølve clutchen.. Så no er det virkelig på tide å få bytta ut heile systemet
Bj26 fekk eg køyrd ca to batteripakker i dag, og båten går fint. Men oppdaga at motorfestet va begynt å løsne fra skroget, så her må det limast litt.. På andre turen syntes eg båten etterkvart vart liggande ganske lavt i vatnet og då eg fekk den inn igjen var den overfylt med vatn. I grunn ikkje så rart i og med at slangen på kjøleuttaket ikkje var satt på, så kjølesystemet pumpa vatn inn i båten
Fekk filma turen med BJ55 med onboard kamera så eg skal sjå om eg får lagt ut noko iløpet av kvelden..