Jaja, kor skal eg begynne. Kjøpte en Baja 5T av stressballen for noen måneder siden og kjørte som en gris med den dei første dagane. Det gjekk jævli bra heilt til batteriet til elektronikken gjikk tom for strøm. Gass servoen låste seg på full spiker men styringen var intakt så eg klarte og svinge unna noen tilskuere som stod og såg på. Hadde et alternativ og det var rett og slett å sende den i det nærmeste gjerde som var der. Der sto bilen og spant med knust servoredder så eg måtte springe inn bak bilen og finne stopp knappen som sitter oppå motoren. (Ambefales ikkje og gjøre

) Så bilen ble stående over en lengre tid med flere forsøk på og få den fikset helt til i gård kveld da eg bestemte meg for at nå skal den fikses. Satt meg ned nå to kvelder og skrudde ut ca dobbelt så masse som var nødvendig, men nå ser alt ut til og fungere helt perfekt. Var en stund redd for at det hadde røket en styreservo. Men fant fort ut at det var bare idioti av meg og ikkje tenke på at batteriet til elektronikken også trenger lading

.
Hadde meg en prøvetur nå i kveld nede på trolleskjæret der bilen fungerte over alle forventninger og eg skremte liver av noen stakkars folk som sto ved en kai og fisket. Må vel sikkert ha trudd at eg kom løpende med en motorsag elns xD såfall her er et bilde av bilen som er tatt i kveld etter en vellykket prøvetur